Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
24. november 2008 - 17:20 Der er 1 kommentar

Computer har ingen lyd, og vil ikke altid starte op

Hej, vi har lige geninstalleret mine forældres pc, da den var godt fyldt op med unødvendige ting. Men nu virker lyden ikke mere og nogen gange vil den ikke starte op andet end at man skal prøve op til flere gange (dvs. sort skærm og summen fra pcen, men ellers intet)
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2008 - 18:18 #1
Husk:
Når man lige har formateret og geninstalleret windows, så er alt slettet - det gælder også driverne til bundkortet, lyd, lan osv osv.
Så når man hår installeret windows, så er det første derefter, at installere bundkort/chipset drivene, de er normalt med på en bundkort cd.
Men hvis ikke man kan finde/har den cd, så skal man lige finde pc NAVN og MODEL nr. og gå på den pågældenes pc producents hjemmeside og hente de drivere.
Smid evt. PC Navn og model nr. og vilket styresytem det er installeret -  herind og vi skal hjælpe med at finde de drivere du skal bruge