Avatar billede mikevds Nybegynder
24. november 2008 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lave mapper

Hej alle

Jeg har fået mig et mærkeligt problem.

Jeg kan pludselig ikke lave mapper på min bærbar computer. Det gælder både når jeg prøver at oprette en mappe på skrivebordet, altså ved højre-click -> ny -> mappe, og når jeg i hvilket som helst vindue beder om en ny mappe.

Når jeg vil lave en ny mappe på skrivebordet er "lav ny mappe" i højre-click -> ny -> mappe fuldstændig forsvundet. I vunduer sker der bare ingenting når jeg trykker op opret ny mappe.

Nogle forslag?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
24. november 2008 - 14:05 #1
Kunne godt lyde som noget rod i Vista´s database..Prøv at køre en Ccleaner http://www.ccleaner.com/

Og en scannow for at tjekke systemfilerne.
Åben start>alle programmer>tilbehør>Højreklik kommandoprompt og vælg kør som administrator..Skriv der.
sfc /scannow (tryk Enter)

PS.(husk mellemrum mellen sfc og / ).Den kommer ikke med noget resultat,men retter bare hvis der skal rettes noget.
Avatar billede mikevds Nybegynder
24. november 2008 - 14:54 #2
det prøver jeg lige når jeg kommer hjem
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2008 - 16:30 #3
du skulle vel have været angrebet af noget smuds der er blevet fjernet

ved ikke om det er den men skulle den ikke hedde noget med migwiz.ink

du skal sikkert helt ned og via boot reparere din maskine - jeg syntes svagt at huske noget om at det er vejen.

jeg ved ikke om advanced windows care i freeware versionen kan men den profesionelle kan rette den fejl. der er en genvej fixer indbygget i den

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2008 - 16:31 #4
Avatar billede mikevds Nybegynder
08. juli 2009 - 10:05 #5
-
Avatar billede mikevds Nybegynder
08. juli 2009 - 10:05 #6
svar