Avatar billede mettebechnielsen Nybegynder
24. november 2008 - 09:07 Der er 10 kommentarer

Programmering af kampagneplatform

Er der nogen der, i den nærmeste fremtid, kan programmere en kampagneplatform for os? Systemet er beskrevet og vi ønsker et fastpristilbud på en samlet løsning.
Avatar billede aaberg Nybegynder
24. november 2008 - 09:16 #1
Er det muligt, at man kan få se beskrivelsen af projektet? Eventuelt en opsummering af beskrivelsen, hvis i ikke vil vise hele beskrivelsen her?
Avatar billede mettebechnielsen Nybegynder
24. november 2008 - 10:41 #2
Vi viser beskrivelsen til et møde efter underskrivelse af NDA.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
24. november 2008 - 11:23 #3
Er det er krav at systemet udvikles i et .net miljø?

Vi vil gerne høre lidt mere om projektet. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Hvor holder i til henne i landet? Har i mulighed for at kigge forbi vores kontor i Århus?

Mvh Peder

P.s. Vi underskriver gerne en NDA
Avatar billede mettebechnielsen Nybegynder
24. november 2008 - 11:26 #4
Hvad udvikler I i Peder? Vi har kontor i Kbh K, så et møde skulle næsten være herovre...
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
24. november 2008 - 12:22 #5
Vi udvikler normalt i php.
Tre af ejerne i TakeTwo er dataloger så de har en ret god forståelse for forskellige sprog, at udvikle systemet i f.eks. asp.net vil ikke være noget problem. Dog er der et problem i at alle vores udviklingsværktøjer er lavet i php, så at lave det i .net vil kræve at systemet udvikles helt fra bunden. Så der vil givetvis løbe et par hundrede ekstra udviklingstimer på. Alt efter hvad der er af budget på projektet kan det sagtens være en mulighed.

Vi har inden for de næste par uger et eller to møder på sjælland, så hvis vi kan få det til at passe sammen. Så er det jo oplagt at vi kommer over.

Mvh Peder
Avatar billede mettebechnielsen Nybegynder
24. november 2008 - 14:55 #6
Hej Peder - vi vil gerne have det i .NET, men har ikke ressourcer til at smide "et par hundrede ekstra udviklingstimer". Vi kunne godt tænke os, at projektansætte en udvikler til dette projekt - ca. 4 mdr.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
24. november 2008 - 16:27 #7
Hej

Kan i ikke sende en NDA til os som vi kan underskrive?
Så kan i efterfølgende sende en produktspecifikation (eller lignende) til os, der er måske en af programmørerne som kunne være interesseret i en projektansættelse.

Vi kan evt. snakke pr. tlf. om hvad der kan være af muligheder for at vi (eller en af os) kan hjælpe jer med projektet.

Er der nogen grund til at .net er valgt som framework?

Mvh Peder

P.s. Du kan lige smide en mail med dit tlf. nr. så ringer jeg, hvis det har interesse?
Avatar billede tomledk Nybegynder
29. november 2008 - 21:45 #8
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om projektet. Vi har kontor på Frederiksberg og kommer gerne forbi til et møde, for at høre mere om projektet.

Mvh
Thomas Martinsen
http://tenteo.com
Avatar billede mettebechnielsen Nybegynder
01. december 2008 - 13:56 #9
Hej Thomas

Det lyder spændende.

Hvad siger du til et møde torsdag eftermiddag kl. 14.00 her hos os?

MILLA A/S
Skoubogade 2,2
1158 København K.

Mange hilsner
Mette Bech, Projektleder
Avatar billede tomledk Nybegynder
01. december 2008 - 21:44 #10
Det er i orden - vi ses torsdag :)

Mvh
Thomas Martinsen
http://tenteo.com