Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. november 2008 - 08:04 Der er 1 løsning

Finde oplysninger om ODBC connection

I forbindelse med at kunne køre en stored procedure på en MySQL server ( http://www.eksperten.dk/spm/853518 ) skal jeg angive connection oplysninger som jo sådan set allerede bør findes i forbindelse med at jeg har linket tabellerne på MySQL serveren til min Access 2007 app.
Kan jeg læse disse oplysninger nogen steder?
Det vil gøre det lidt nemmere at genbruge koden i andre applikationer.
- jeg ved godt at jeg bare kan lave opsætningen som en konstant som bare rettes til 1 gang for applikationen, men jeg skal have lavet applikationen så man kan skifte server vi kode og så skal jeg jo alligevel finde oplysninger om hvilken server der bruges for at finde den rigtige konstant.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
13. december 2008 - 16:39 #1
Det er der så ingen der vil svare på så jeg lukker igen for ikke at have for mange åbne spørgsmål.