Avatar billede jp08 Nybegynder
23. november 2008 - 23:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Publisher til word

Hej

Sidder og laver en publisher som jeg gerne vil have gemt som et word dukument, men når jeg prøver skriver den at det kan jeg ikke, jeg kan kun gemme tekst i publisheren,, håber der er nogen der kan hjælpe mig ......
Avatar billede jp08 Nybegynder
24. november 2008 - 00:00 #1
det den skriver når jeg prøver at gemme, er filtypen, du valgte understøtter kun tekst, klik ok hvis du kun vil gemme teksten i denne pulikation eller klik annuller hvis du vil gemme hele pulikationen og vælg derefter publisher-filtypen (.pub)
Avatar billede jp08 Nybegynder
24. november 2008 - 00:58 #2
lukker men fandt ikke en løsning men gemte som jpg og sætte det ind på den måde
Avatar billede hcma Novice
24. november 2008 - 19:38 #3
eller gem som *.pdf og sæt ind i word