Avatar billede champfan Praktikant
23. november 2008 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmes downloadede Widgets?

Ja, altså jeg ved godt hvordan normalt kalder dem frem med F4, men jeg har downloaded Danmarks Radios Widget til Netradio (Yahoo! Widget), men hvor i alverden gemmer start-iconet sig henne? Det dukker ikke op i samlingen af Widgets i bunden af skærmen.

Det drejer sig om denne:
http://www.dr.dk/widgets/

Har I nogen idé om, hvor Yahoo! Widgets gemmer sig, så man kan starte dem?
Avatar billede egonspock Seniormester
23. november 2008 - 22:52 #1
Yahoo's Widgets er ikke af samme type som Apple's og derfor skal man downloade et ekstra program til at afvikle dem med. Det finder du her:
http://widgets.yahoo.com/download/
Når det er installeret, skal din widget nok dukke op, ellers må du downloade den igen.
Avatar billede champfan Praktikant
23. november 2008 - 23:42 #2
egonspock: du er jo en ren Mac-professorog har endnu engangreddet mig.

Mange tak  :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
24. november 2008 - 00:03 #3
Rart at kunne gøre nytte :-)