Avatar billede Jan Nybegynder
22. november 2008 - 10:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Netgear CVG824G ved portforwanding

Jeg har fået et problem med min router, Netgear CVG824G v2. Når jeg åbner en port via Portforwarding til uTorrent, går routeren kort efter ned, så jeg ikke kan indlæse sider fra nettet eller hente post, men har dog stadig forbindelse til nettet (og sender og modtager perfekt siger YouSee, de kan ikke se nogle problemer), desuden lyser alle lamper stadig grønt, så ingen problem. Jeg skal så resette til fabriksindstillingerne for at få det hele til at køre igen, men så er porten jo lukket igen. Jeg har tjekket og tjekket indstillingerne i uTorrent for at se om det skulle være der problemet ligger, men det skulle være indstillet korrekt. Det har ført kørt uden problemer, så hvad er det galt nu? Jeg har to pc'er tilsluttet routeren, den ene Vista og den anden XP.
Avatar billede krogsoe Nybegynder
16. januar 2009 - 19:55 #1
Jeg har samme problem, mon du har fundet en løsning eeyore73dk?
Avatar billede Jan Nybegynder
16. januar 2009 - 21:34 #2
Nej, det er ikke løst, men jeg har ændret lidt på indstillingerne på routeren. Jeg bruger ikke længere portforwarding, men derimod UPnP. Med ændringerne undgår jeg at siderne ikke kan indlæses, men har stadig problemer med routeren når jeg har downloaded med uTorrent, så går det langsomt med at indlæse sider og grafik fra internettet - og så bliver jeg nødt til at resette routeren.
Avatar billede krogsoe Nybegynder
16. januar 2009 - 23:10 #3
Ok, YouSee er begyndt at tilbyde 50/4 hvor man så vil få en anden Modem/Router tilsendt, måske det var en ide? Det satser jeg selv på, men de kan ikke levere 50/4 på min adresse endnu.
Avatar billede Jan Nybegynder
16. januar 2009 - 23:39 #4
Har du læst dette:

http://newz.dk/fejl-hos-yousee-foerte-til-afslag-paa-opgradering-af-internetforbindelse

Det kunne jo være du var en af dem :-)

Hvor har du læst/fået at vide at man skal bruge en anden router til 50/4?
Avatar billede krogsoe Nybegynder
17. januar 2009 - 09:39 #5
Så må jeg hellere prøve at ringe på mandag igen... Det er noget med at Netgear CVG824G ikke understøtter så store hastigheder derfor får man tilsendt et ny modem.
http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_inet_tilb
Avatar billede Jan Nybegynder
29. april 2014 - 08:24 #6
Ny router