Avatar billede simonesblog Nybegynder
21. november 2008 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress sidebars visning af sider

Hej jeg har sikkert et meget simpelt spørgsmål, men er helt ny i det her.
Jeg har lavet et fotoalbum med under sider og vil ikke have at disse undersider skal vises i min sidebar. Jeg bruger wordpress så er der nogen der ved hvordan jeg slår det fra må i meget gerne skrive. Tak :)
Min side er http://www.simonesblog.dk

Vh simonesblog.dk
Avatar billede alsc Nybegynder
21. november 2008 - 17:19 #1
Jeg antager herunder, at du har en dansk version af WP:

Klik "Håndter"
Klik "Design"
Klik "Widgets"
Klik "Rediger" på din side-widget
Indtast sideID i feltet "Udeluk". Flere sider opdeles med komma.

Så vises dine sider ikke. Det skal du gøre hver gang du opretter en side, der ikke skal vises i sidebaren.
Avatar billede simonesblog Nybegynder
25. november 2008 - 08:51 #2
Æv hvis man skal gøre det hver gang nå men tak for hjælpen.