Avatar billede ch2202 Nybegynder
21. november 2008 - 11:37 Der er 1 kommentar

FN Knappen

Hej

Jeg har en forholdsvis ny ASUS pc.
Lyden som man kan styre med FN knappen, det virker ikke længere, det virkede i starten.
Det er kun lyden som ikke virker med FN Knappen, alle de andre virker.
Nogen der kan hjælpe???
Hvis jeg skal gå ind i en masse ting, skal det være skåret ud i pap da jeg ingen ørn er til dette.

På forhånd tak!!
Avatar billede pazau Nybegynder
21. november 2008 - 18:05 #1
Hvis de to knapper der styrer lyden, virker hvis du ikke holder FN-tasten nede, så er det en fejl på tastaturet, hvis du ikke ved hvordan man skifter tastaturet på en bærbar så er det bedst med en reparation eller ombytning.