Avatar billede kobber Nybegynder
20. november 2008 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Personlig signatur i Gmail?

Hej,

Jeg vil gerne have en personlig signatur i Gmail. Altså et firmalogo (JPEG) o.s.v. Jeg går ud fra at jeg skal indsætte noget HTML, men hvad og hvordan?
Avatar billede sleeper Nybegynder
20. november 2008 - 16:02 #1
Det ser ikke ud til at gmail understøtter HTML signatur endnu

http://www.gmailusers.com/signatures.htm
Avatar billede kobber Nybegynder
20. november 2008 - 16:20 #2
Det ved jeg.... men det kan lade sig gøre med html-kode. Spørgsmålet er bare hvordan ;-).
Avatar billede sleeper Nybegynder
22. november 2008 - 18:21 #3
Pas, de skriver jo netop at kun "plain tekst" virker