Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 15:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Problem med mine input felter i IE

Jeg har et problem med mine input felter i Internet Explorer.. Jeg tilpasset siden i Google Chrome, og det ser også udemærket ud i Mozilla Firefox..

Men når jeg vil se siden i Internet Explorer, hopper mine formel felter fra hinanden.

Eksempel kan ses her: http://denniskamp.dk/felter.jpg

Har brugt følgende kode:

input {
    border-style:none;
    border-spacing:0;
    border:0;
    font-size:11px;
    color:#000000;
    background-image:url(images/inputbg.png);
    font-family:sans-serif, verdana, arial;
    background-color:#C3C3C3;
    width:191px;
    height:25px;
}

Kan nogen sige mig, hvad jeg gør galt, så vil jeg blive meget glad :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. november 2008 - 15:35 #1
Et link til siden? Kan li'så godt være noget HTML
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 15:36 #2
Er ret så sikker på det ikke er noget html, men her er linket: http://design.denniskamp.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. november 2008 - 15:57 #3
Nå. Hvad med at rette alle dine fejl, som http://validator.w3.org/ rapporterer, før du spørger om hjælp ;)
Avatar billede ssv Nybegynder
19. november 2008 - 15:58 #4
Sæt en margin: 0 på? :-)
Avatar billede ssv Nybegynder
19. november 2008 - 15:59 #5
Arh, jeg kan se her at du har opstillet det i billeder. Sæt et <br> efter billedet, så skulle det gerne være klaret.
Avatar billede ssv Nybegynder
19. november 2008 - 16:02 #6
Du har helt usædvanligt mange billeder til at ligge. Måske skulle du overveje at opstille det i CSS med div's i stedet for at bruge tables - det vil kunne gøres meget lettere med divs, og med ca. 75% færre billeder ;-)
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:04 #7
Det er rettet nu, men stadig fejl..
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:07 #8
Beskeden var til erikjacobsen

svv > Ja, men nu har jeg lavet det sådan.. Har også smidt margin:0px;, men stadig fejl
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:07 #9
<br> efter hvilket billede?
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:13 #10
Ved med sikkerhed det er de 2 felter, brugernavn og kodeord, for når jeg fjerner dem, er der ingen fejl?
Avatar billede ssv Nybegynder
19. november 2008 - 16:31 #11
Og så kunne du evt. navngive dine filer bedre. Prøv dig frem med en <br> efter:
  http://design.denniskamp.dk/images/dkj-design_36.png
  http://design.denniskamp.dk/images/dkj-design_38.png
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:35 #12
Der er ingen forskel
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 16:41 #13
Det er selve felterne den er gal i, for når jeg fjerner felterne og laver en bg farve, er der ingen problemer
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 17:03 #14
Har selv ordnet det nu..
Avatar billede yvette Nybegynder
19. november 2008 - 17:03 #15
..
Avatar billede roenving Novice
19. november 2008 - 17:11 #16
Hvad skulle der så til ?-)
Avatar billede ssv Nybegynder
20. november 2008 - 11:12 #17
Men igen, du bør altså overveje at sætte dit design op på en anden måde. Det er ikke særligt brugervenligt at din side består af 20-30-40 billeder. Mange af billederne kunne sagtens undlades ved brug af 'margin'. Og som sagt tidligere, så ville du sikkert spare omkring 75% af billederne væk :-)
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2008 - 11:18 #18
<ole>

- og 30-40 kald til serveren  ;o)

/mvh
</bole>