Avatar billede falkevej Juniormester
17. november 2008 - 22:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge send/modtag knappen

Der er pludselig komme en fejl melding frem når jeg vil sende eller modtage mail.
Bruger outlook 2007 og fjelmeldinge går på følgende: Du har ikke de rette tilladelser til at udføre denne handling.
Hvad gør jeg så............?
Avatar billede realbeekay Nybegynder
18. november 2008 - 09:19 #1
Det kan være et problem med rettighederne på din brugerkonto. Kontroller at du har administrator rettigheder. Det gør du i "kontrolpanel" , "brugerkonti".
Alternativt kan du prøve at oprette en ny brugerkonto og sætte outlook op med dine e-mail indstillinger i denne.
Avatar billede straws Nybegynder
15. september 2010 - 21:51 #2
Hej Falkevej,

fandt du en brugbar løsning - jeg har nemlig nøjagtig det samme problem nu....
Avatar billede falkevej Juniormester
19. februar 2011 - 09:10 #3
er løst
Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
21. maj 2013 - 18:34 #4
Fantastisk, kunne du også sige hvordan du løste problemet. Det er vel lidt meningen med forumet, at man fortæller løsningen så andre kan have glæde af det, andet end at du har fået løst problemet.