Avatar billede reinbach Nybegynder
16. november 2008 - 20:34 Der er 4 kommentarer

MySQL forum hjælp ønskes

jeg søger noget hjælp. har et webhotel hos one.com og vil godt have oprettet et MySQL forum (Web Wiz) er der en der kan hjælpe mig med upload. kodning osv. så det er køreklart

jeg har ikke forstand på det der point system her inde

Hilsen
Reinbach
jess@reinbach.dk
Avatar billede reinbach Nybegynder
17. november 2008 - 18:50 #1
jeg er virkelig i nød her. jeg vil selvfølig honrere den der kan hjælpe mig. pleas help......

Hilsen
Jess Reinbach
Avatar billede oldgaard Nybegynder
22. november 2008 - 21:31 #2
Vi kan da godt kigge på det Reinbach ;-)
men lidt mere info vil hjælpe, så jeg kan se hvor meget tid der skal bruges.
er det kun forum ?
hvor meget skal du have lavet om i forhold til standart opsætningen ?
og hvorfor lige Web Wiz ? personligt kunne jeg sagtens komme på et par andre forslag til forum

Mvh Oldgaard aka Larsen ;-) ja jeg er også medlem hos caravelle.dk
Avatar billede reinbach Nybegynder
22. november 2008 - 21:42 #3
tak for svaret Oldgaard. jeg har selv fået brygget mig et phpBB sammen nu. og det køre. jeg kastede mig ud i det. og fik det hele til at spille. så endnu en gang tak for svaret

hilsen

Reinbach
Avatar billede oldgaard Nybegynder
22. november 2008 - 21:46 #4
Helt i orden, personligt vil jeg nu også holde mig til phpbb ;-) så godt valgt.
Håber da jeg kommer til at se resultatet af det.