Avatar billede jcr Nybegynder
14. november 2008 - 18:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spil rayman gold problemer

Hej. Sidder med spillet rayman gold som ikke vil installeres på min pc. Har windows xp pro 2 - fuld opdaterede. Har slået firewall fra.
Jeg sætter cd`rommen i drevet, klikker på INSTALLERE hvorefter der så bare ingenting sker. Der kommer ikke noget installationsbillede frem på min skærm.

Programmet er fra 1995, så jeg ved ikke om det har noget at gøre med kompabilitet at gøre?
Håber nogen har et godt råd her?
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2008 - 00:34 #1
Det har med al sandsynlighed noget med kompatibilitet at gøre.
Hop ind på cden, højreklik setup/installer -> egenskaber -> kompatibilitet -> ændre til f.eks windows 95/98.
Men forvent dog ikke at det med garanti kan løse problemet. Er dog et forsøg værd.
Avatar billede jcr Nybegynder
23. november 2008 - 17:32 #2
Virkede ikke da jeg slet ikke kan få adgang til at ændre kompatibiliteten i egenskaber for cd`en, men tak for forsøget.
Vil du have nogle point?
Avatar billede jcr Nybegynder
19. januar 2009 - 21:19 #3
lukket.