Avatar billede tayfurdk Nybegynder
13. november 2008 - 21:43 Der er 4 kommentarer

Hakning efter brændning ?

Hej... Mit problem er at når jeg har brændt dvd skive og vil afspille den på en alm dvdafspiller, begynder den at hakke i billedet og lydet.

Jeg bruger følgende software, adobe premiere 7.0. kan det skyldes at den ikke er kompatibel, med noget andet ?

Jeg har prøvet mange slags brænder programmer, men uden held.

Har prøvet flere år at løse konflikten men uden held.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. november 2008 - 22:18 #1
Prøv at sætte brænderhastigheden ned.
i stedet for x8 så prøv x4
i stedet for x4 så prøv x2
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
13. november 2008 - 22:38 #2
det har jeg også prøvet..

når jeg kører den i gennem adobe premiere, altså rediger og gemmer igen som dv AVI,,, hvor den fylder gb.. også bruger jeg enten ulead moviefactory eller nero vision til at conterter og brænde på en dvd skive...
13. november 2008 - 22:42 #3
Hvor høj bitrate bliver dvd'en brændt i?
Hvis den er for høj kan mange dvd-afspillere godt få problemer.
Jeg plejer at holde bitraten på max 7 mbps.
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
13. november 2008 - 22:58 #4
Hvilken program bruger du til at converter/ brænde på dvd