Avatar billede mulatneger Nybegynder
13. november 2008 - 08:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel 2003 crasher til desktop. Event ID 1000

Excel crasher hvis man lukker programmet. Der kommer den der standard fejlskærm hvor man kan vælge at "recover sit arbejde og sende en rapport til M$.

Det er ikke oplevet på andre tidspunkter end ved lukning af Excel og/eller en workbook.

Fra Event Viewer:

"Faulting application excel.exe, version 11.0.8231.0,
stamp 48934d57, faulting module msvcrt.dll, version
7.0.2600.5512, stamp 4802a188, debug? 0, fault address
0x00037efb.

For more information, see Help and Support Center at
http://go.microsoft.com/fwlink/events.as...

System info:
Engelsk Win XP Pro 32-bit, installeret med fuldt gyldig og lovlig volume-licens (firma), på en Dell Latitude E4200 maskine.
Engelsk Office 2003, installeret med en gyldig og lovlig OEM licens.
Systemet er up-to-date med både Windows updates og Office updates.

Hvad jeg allerede HAR prøvet:
- "Detect and repair" på Office installationen.
- Komplet reinstall af Office (Uninstall, reboot, install)
- Komplet reinstall af Microsoft Visual C++ Redistributable Package

Efter et par timers søgning på Google efter svar har jeg også prøvet at
- disable alle Add-ins
- starte Excel i "safe mode"
- søge efter og slette eventuelle .XLB filer.

Hvis der sidder nogen derude, som kender til dette problem, et lignende problem eller bare generelt har nogle guldkorn, så er jeg meget lydhør, og meget taknemmelig.

På forhånd tak!
Avatar billede swilski Nybegynder
07. januar 2009 - 11:14 #1
Hello,

I have the same problem.
When I change "Regional Settings" to "US English", the problem is gone. Excel closes fine.
When I change "Regional Settings" to "UK English" or to any other like "Belgian- French", I have this error when I open and close Excel.

I have no fix. Uninstall/reinstall does not correct the problem.

I first tought the problem came because I did an unattended isntall with UK-English, then Sysprep with Belgian-Dutch.
I could get rid of the problem by having UK-english in my sysprep.inf. But the problem came back again.

Do you have any update to share ?
Avatar billede mulatneger Nybegynder
04. februar 2009 - 10:18 #2
Hi

No, I'm sorry. We reinstalled the machine instead.

BR
Morten
Avatar billede swilski Nybegynder
04. februar 2009 - 11:01 #3
Hello,
Thank you for your reply.
We found the problem was in fact linked to the function "Send_to" of Bluetooth and Office 2003.
The crash was linked to "SendTo_Office" COM plug-in. We uninstalled the Bluetooth software and reinstalled without this plug-in.
Problem fixed.