Avatar billede izibite Nybegynder
12. november 2008 - 19:10 Der er 7 kommentarer

IE og Firefox virker ikke windows update

Hej Eksperter

Jeg har opdateret en bærbar med alle de seneste opdateringer fra Windows update, bl.a. sp 1. Efter opdateringen vil computeren ikke åbne nogle sider i hverken Firefox eller i IE, den skriver bare at siden ikke kan vises.
Jeg kan sagtens gå på MSN og pinge diverse hjemmesider.
Jeg har prøvet at slå diverse firewalls til og fra, men uden resultat.
Der er tale om en Vista Home Premium.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. november 2008 - 22:10 #1
Prøv at gå i opdateringer og se hvad den har hentet,specielt om den har opdateret driver til netkort.Hvis den har så afinstaller den via enhedhåntering,og lad Vista installere det igen.
Avatar billede izibite Nybegynder
12. november 2008 - 23:01 #2
Tak, Det prøver jeg lige at se på, kommer ikke rigtig til computeren mere i dag, men giver lige svar i morgen...
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2008 - 07:23 #3
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2008 - 08:01 #4
Avatar billede izibite Nybegynder
16. november 2008 - 22:11 #5
beklager det sene respons, men nu er computeren gået helt ned. Hver gang jeg starter den op kommer den bare med en fejl der siger at, noget hardware eller software har gjort at windows ikke kan startes korrekt. Så vil den se prøve at fikse problemet selv og det kan den så gøre i 10 timer uden der sker mere. Tror vist bare det ender med at windows må geninstalleres engang. Sætter lige det på stand-by og afventer sagen. Mange tak for svarende.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
17. november 2008 - 00:01 #6
Ja tror også den vil have bedst af en reinstallation..
Avatar billede Jensen DK Novice
17. november 2008 - 06:28 #7
Du kan da lige prøve at lave en repareir med denne.
Du skal have din Vista skive klar, og du skal måske boote op på den, der står flere muligheder forneden . Det hjælper nogen gange at vælge system restore eller complet PC restore.

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://xphelpandsupport.mvps.org/vista_repair_yuor_computer_options.htm&sa=X&oi=translate&resnum=5&ct=result&prev=/search%3Fq%3DDVD%2Breparer%2Bvista%2Bvejledning%26hl%3Dda%26sa%3DG