Avatar billede paeren Nybegynder
10. november 2008 - 22:34 Der er 6 kommentarer

SMTP til test

Har en applikation (navision) der kan sende mails via smtp. Dog køres udviklingsmiljøet på vmware hvilket gør, at den virtuelle pc har et lokalnetværk klasse-c ipnr.
når jeg i opsætningen kan indtaste smtpserver, brugernavn og password virker det ikke med cliche.dk og one.com som jeg har konto til. Mit mål er udelukkende at se hvordan min udgående mail ser ud da den er udviklet i navision. Dvs. jeg kunne nåjes med at se den i min outbox i outlook.

nogle idéer til at installere en smtpserver, som kan lægge udegående mail i outlook.... giver ikke mening, da outlook, skal sættes op til en sådan konto og ikke være server for en smpt. men kender du måske et sted hvor man på port 25 kan sende nogle testmail hen?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. november 2008 - 22:39 #1
Du kan bruge smtp-server hos din netudbyder, TDC, Cybercity, etc...
Avatar billede bjornicle Nybegynder
11. november 2008 - 09:07 #2
Hvis det er en testmail til 1 specifikt domain, kan du bare opsaette modtager serveren til dette domain som smtp.
Avatar billede paeren Nybegynder
11. november 2008 - 09:17 #3
opret svar og modtag points. kan man dele dem ud? 100 each?
Avatar billede paeren Nybegynder
11. november 2008 - 09:19 #4
fandt en tarvelig tysk emailudbyder som gad acceptere port 25.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. november 2008 - 09:20 #5
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
11. november 2008 - 09:26 #6
snup du bare dem tilbage :)