Avatar billede mhoffmann Nybegynder
10. november 2008 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony Picture Motion Browser resulterer i Blue Screen of Death

Hej

Jeg har lige købt et Sony videokamera (HDR-TG3E).

Når jeg installere Picture Motion Browser (PMB) v. 3.0 fra den medfølgende CD foreløber installationen fint og installations programmet får også kontakt til videokameraet. Men efter den krævede genstart af computeren får jeg "Blue screen of death" med en driver fejl og computeren vil ikke fortsætte ind i Windows.

Den enste måde jeg kan komme ind i Windows er enten via fejlsikret tilstand eller via opstartspunktet "Seneste fungerende windows tilstand".

Efter jeg kommer ind i windows på denne måde kan jeg sagtens køre PMB og få kontakt til videokameraet, men den siger der ikke ligger nogen data på kameraet - hvilket der gør...

Men hvis jeg genstarter Windows normalt igen, kommer den blå fejl skærm op igen, og computeren vil ikke fortsætte. Det er altså ikke muligt at bruge computeren når PMB er installeret (!)

Jeg har et par gange prøvet at fjerne PMB og installere det igen, men der kommer samme problem hver gang.

Jeg har også forsøgt at installere en update til PMB jeg fandt på Sonys webside, men det hjalp ikke noget.

Computeren jeg installere det på er en helt ny Dell PC med Intel Core2 Quad Q9450 (2,66 GHz, 12MB Cache), Windows XP SP3, 4 GB RAM, 500 GB HDD og 512 MB nVidia® GeForce® 8800GT-grafikkort.

Jeg har gennem de sidste uger talt med både Dell og Sony support, uden held. Ingen af dem er i stand til at hjælpe mig...

Se dunmp af blue screen, installerede programmer på computeren og fejlmeddelelse her:

http://www.mhoff.dk/eksperten/bluescreen.gif
http://www.mhoff.dk/eksperten/installeredeprogrammer.doc

Er der nogen der kender til det problem eller kan hjælpe mig??

Pft.

Martin
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2008 - 01:05 #1
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2008 - 01:05 #2
(Du skal IKKE afinstallere din PMB først)
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
11. november 2008 - 11:31 #3
Hej coderdk: Jeg har prøvet ovenstående opdatering, det virkede ikke...
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
15. april 2009 - 17:05 #4
Jeg lukker