Avatar billede anettegade71 Nybegynder
10. november 2008 - 09:44 Der er 3 kommentarer

scanner fra out-look til office outlook

* Når jeg scanner fra min kopimaskiner til computeren er den opstillet til at sende filen til out-look express. hvordan får jeg ændret dette til microsoft-office outlook.

Mvh.
Anette
Avatar billede karina_n Nybegynder
10. november 2008 - 10:23 #1
Hej

Når jeg scanner ind, åbner den også outlook express og så mailer jeg den bare til mig selv i outlook?
Avatar billede be_nice Juniormester
10. november 2008 - 19:29 #2
Det afhænger af hvilken scanner og program der bruges til opgaven og i de fleste tilfælde er det muligt via den medfølgende software at definere hvordan ens scanninger skal behandles på ens PC.
Hvis du har behov for assistance, skal jeg vide mere omkring hvilken scanner og evt. software du har installeret.
/Be_Nice
Avatar billede anettegade71 Nybegynder
10. november 2008 - 19:41 #3
Hej Karin n
Jeg kan ikke sende den fra outlook express til office. Kan ikke finde pop3 server.

Hej be nice
Min fax er en MFC 260c brother.