Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Browsere kører ekstremt langsomt selvom nettet virker fint

Hejsa Eksperter

Jeg kører med Pfsense 1,2 og det virker som sådan mega godt.
Det eneste jeg ikke helt er tilfreds med er at browserne kører meget langsomt. dvs de er langsomme til at loade siderne engang imellem. Jeg bruger Firefox samt IE.

Er der nogle af jer der bruger pfsense og som måske har oplevet det samme som mig og måske har løsningen til dette problem??

På forhånd rigtig mange tak :)

Mvh. DjICeP
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 00:10 #1
Ved ikke om det er her i Freebsd man skal smide dette indlæg men så vidt jeg husker kører den på freebsd. :)
Avatar billede Syska Mester
09. november 2008 - 03:23 #2
pfSense er langsom ... længere er den ik'.

Hvad system kører du den på ? Vi kørte en på en Soekris 4801 ... OMG, langsom, men virkede skide godt.

add ip til alias listen og ændre regler ... altså meget langsomt.
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 10:32 #3
Jamen som sådan kører pfsense godt nok. Det er bare på de pcer der er tilsluttet til den at jeg synes browserne er meget langsomme.

jeg sidder på 50/50 og kan fint hente med fuld hastighed, men hurtig browsning det er der ikke nået af lige pt. ihvertfald ikke i hele tiden
09. november 2008 - 11:08 #4
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 11:58 #5
oki