Avatar billede mh28 Nybegynder
27. juni 2001 - 23:30 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

COVERS

Hej jeg skal bruge noget hjælp til at finde et covers til \"Friends - lisen to you heart SWEDEN\" jeg vil gerne bede om et URL eller hvis nogen ville sende den så er min e-mail: sh1986@cool.dk TAK
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juni 2001 - 23:32 #1
Avatar billede dr-xray Nybegynder
27. juni 2001 - 23:33 #2
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:33 #3
Det er ikke tilladt her på eksperten!
Avatar billede dr-xray Nybegynder
27. juni 2001 - 23:34 #4
Ok..Sorry !!
Avatar billede dr-xray Nybegynder
27. juni 2001 - 23:34 #5
Det er jo bare en cover side ..
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:46 #6
ja men det er ulvoligt at bruge covers undtagen hvis det er det der fulgte med da man KØBTE cd´en!

-Jonas
Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. juni 2001 - 23:59 #7
qzar> det er det jo ikke, hvis bare det er lovlige kopier af en sin egen cd!!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
28. juni 2001 - 00:57 #8
ezzuk : Så vidt jeg ved kan man endnu ikke tage lovlige kopier af egne CD\'er. Loven er ikke trådt i kraft endnu.
Avatar billede dognose Nybegynder
28. juni 2001 - 01:40 #9
Man må da gerne tage kopi til hjemme brug...
Avatar billede parazite Nybegynder
28. juni 2001 - 01:43 #10
dognose : Har du noget skriftligt bevis på det?
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 01:55 #11
Det ville jeg skam også gerne vidde!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. juni 2001 - 12:40 #12
for mit vedkommende gør det ikke noget, hvis han vil have covers til hans back-up....så længe det er hans egen cd\'er selvfølgelig
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juni 2001 - 12:41 #13
loven ER vedtaget.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juni 2001 - 12:42 #14
desforuden hvorfor skulle det være ulovligt at hente et cover? - hvis vedkommende nu ejer cd\'en men coveret er gået i stykker?
Avatar billede parazite Nybegynder
28. juni 2001 - 13:46 #15
jelzin101 : Ja, loven er VEDTAGET, men er den også trådt i kraft? Med bevis mener jeg eks. en artikel på Computerworld, der bekræfter at det fra den og den dato er tilladt at kopiere CD\'er.
Det er ulovligt fordi du overtræder copyright-loven. Derfor.

ezzuk : Ja, for dit vedkommende, men selvom det for mit vedkommende er fløjtende ligegyldigt om folk cracker deres programmer, så smider jeg da heller ikke cracks herinde.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 01:46 #16
parazite>> iogmed en lov er vedtage er den også trådt i kraft ( selv om den ikke har været tryk i statstidende, hvilket jeg ikke er sikker på at den har...) :)

Det er lovligt (nu) at kopiere cder, til eget brug ( som man har selv) ( hold da helt.... hvor er jeg begyndt at bruge mange paranteser...) :)

men som sagt selve sp. gik på om det var ulovligt at kopiere cd covers - hvilket jeg er ret sikker på at det ikke er hvis du ejer cd\'en ( venter stadigt på svar fra sony) ( hov endnu en parantes) :)
Avatar billede serverkudsk Nybegynder
04. august 2001 - 22:54 #17
Se www.kudsk.dht.dk under links