Avatar billede anders02 Nybegynder
05. november 2008 - 22:04 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Jeg kan ikke komme ind på én bestemt hjemmeside - hvorfor?

Hej
Min computer, med Win XP SP3, vil ikke ind på én bestemt hjemmeside. Det er den her: www.ambitus.dk

Så står der det her i min browser:
http://www.ambitus.dk/peth/ambitus/default.htm

Og der er bare helt hvidt. Ingenting sker. Hvordan kan det være?

Jeg har Kaspersky som antivirprogram, men ... jeg tvivler bare på at det har noget med det at gøre.

Mvh anders02
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2008 - 22:09 #1
Begge links du angiver ovenfor fører til forsiden.
Hvilken browser bruger du?

  // Steeven
Avatar billede coderdk Praktikant
05. november 2008 - 23:39 #2
Siden kræver flash og javascript, ellers er siden hvid ;) Måske er den bare lang tid, om at loade? Den virker i FF3, Opera9, IE7 og Safari ;P
Avatar billede anders02 Nybegynder
06. november 2008 - 08:33 #3
Jeg har Explorer - det er vist version 7, så vidt jeg husker.

Hvordan kan man se, om man har installeret flash og javascript? Måske er det flash der mangler?

Mvh anders02
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 09:11 #4
Fanen "Funktioner" > "Internetindstillinger" > Fanen "Advanceret"

Du kan kigge listen igennem og prøve at finde noget.
Hvis du ikke har lavet nogle særlige indstillinger selv, som du skal beholde, så kan du blot klikke på knappen "Gendan advancerede indstillinger". Så sættes alle indstillinger tilbage til standard.

  // Steeven
Avatar billede engelund Nybegynder
17. december 2008 - 17:08 #5
Hej
Jeg er i samme situation, men til en anden side.Har Vista og Explorer 7. Kan ikke komme ind på tdconline's "webdisk".

Freddy
Avatar billede anders02 Nybegynder
17. december 2008 - 23:14 #6
Hej

Ja, det virker bare ikke. Jeg har forsøgt med tricket fra steeven virker ikke.

Flash og javascript mener jeg at jeg har.

Der er åbenbart noget mystisk en gang imellem.

Mvh anders02
18. december 2008 - 06:29 #7
Avatar billede engelund Nybegynder
18. december 2008 - 06:56 #8
Har nu installeret browseren Firefox 3, og har nu ikke problemer med hjemmesiden. Ved ikke hvorfor.

Freddy
Avatar billede anders02 Nybegynder
18. december 2008 - 08:38 #9
Tjoøeee øøø bøøøøj, jeg må indrømme at efter have anvendt karise larrys link til flashplayer, så virker siden sgu.
Smid et svar til både steeven, coderdk og karise larry, så deler jeg points imellem jer.

Mvh anders02
Avatar billede coderdk Praktikant
18. december 2008 - 08:52 #10
Ingen til mig, tak :)
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 10:11 #11
Mange tak.

  // Steeven
18. december 2008 - 22:00 #12
Ping...