Avatar billede psychoras Novice
05. november 2008 - 21:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udkast til tattovering

Hey.

Jeg har to logoer jeg på en eller anden fantasifuld måde skal have kombineret til én samlet enhed, som på længere sigt skal tattoveres på min arm.

Logoerne det drejer sig om er disse:

Skelethovedet med vingerne og solen fra dette billede:
http://i159.photobucket.com/albums/t150/molle399/angel.jpg

samt

Hånden fra dette billede:
http://rallen.dk/Untitled-10.jpg

Til de skarpe drejer det sig om henholdsvis Volbeats og Magtens Korridorers logo. Egentlig har de intet med hinanden at gøre hverken i stilart eller lignende, så jeg er lidt spændt på hvad I kan finde på. Pointen er at begge bands har en helt særlig betydning for mig :)

Som jeg forestiller mig det skal det gule i første logo (uden teksten selvfølgelig) farves sort, og alt hvad der nu er sort skal istedet fremstå som gennemsigtigt. Derudover skal hånden fra billede 2 klippes ud, og de to skal kombineres.

Det bør tages med i overvejelserne at den reelle størrelse af tattoveringen ikke bliver særligt stor. (5-7x5-7 cm. cirka)

På forhånd mange tak! :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
06. november 2008 - 22:51 #1
Det er lige en opgave for mig. Hvad giver opgaven af betaling?

Jeg kan tilbyde at rentegne designet, og lægge det ind på et billede af din arm, så du kan se hvordan det kommer til at se ud. Du får også en PDF fil af designet, som du kan printe ud og give til tattovøren.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede abetzer Nybegynder
06. november 2008 - 22:58 #2
Avatar billede e-block Juniormester
07. november 2008 - 15:39 #3
Må jeg forslå du tager de to billeder med til den tatovør der skal lave den, da han/hun ved hvad der kan og især ikke vil virke som tattoo...
Avatar billede psychoras Novice
08. november 2008 - 02:26 #4
Computerlab:
Hm. Nu stiller du mig lidt i et dilemma. På den ene side ville jeg elske at betale for opgaven, hvis jeg vidste at det ville føre ud i et design som ville være helt perfekt til det jeg sigter efter. Og på den anden side synes jeg det er lidt svært at tilkendegive på forhånd hvad jeg vil give, for noget jeg ikke engang ved hvordan skal se ud? Hvis vi evt. kan finde ud af noget med at du skitserer at løsningsforslag og giver mig en pris, vil jeg gerne overveje det. Meget gerne.

Abetzer: Udmærket forsøg. Er dog ikke helt overbevist om det skal være sådan. Men tak alligevel :)
Avatar billede psychoras Novice
08. november 2008 - 02:51 #5
Hm.
Har selv leget lidt, og er endt med noget i den stil her?
http://www.rallen.dk/Mkvolbeat.jpg

Synes dog stadig der er noget med optegningen/farvningen som gør at det ser anderledes ude på min, end det gør på det "rigtige" logo http://i159.photobucket.com/albums/t150/molle399/angel.jpg

Måske skal det mere ramme den her stil? http://i159.photobucket.com/albums/t150/molle399/DSC01218.jpg

Jeg ved det ikke. Hjælp!
Avatar billede computerlab Nybegynder
08. november 2008 - 18:15 #6
Jeg ville holde mig til Volbeat designet alene, da jeg ikke syntes de 2 design stilater passer sammen.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på en visualisering af designet på din arm. Kan du sende mig et billede af din arm, og beskrivelse af hvor du vil have designet placeret? Kan du bruge billedet, koster det 1000,- Kr.

Du kan skrive til mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk - Jeg vil herefter besvare din mail, så du kan sende billedet.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede psychoras Novice
08. november 2008 - 18:55 #7
Ellers tak du, er ikke interesseret i at betale 1000 kr for noget som tattovøren alligevel gør gratis ;)

Jeg lukker her, da jeg selv har lavet et udkast som jeg blot skal have hjælp til at gøre færdigt. Det bliver i en anden tråd :)
Avatar billede psychoras Novice
08. november 2008 - 18:55 #8
s
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. november 2008 - 01:33 #9
Held og lykke med at finde en der gør det gratis.