Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
05. november 2008 - 16:01 Der er 8 kommentarer

upgrade til sql SP 4 på et 2 node windows cluster

Vi har et 2 node windows cluster hvor der køre en sql 2000 server uden service pack(TRM) som  vi skal have opgraderet til Service Pack 4.

Hvad er best pratics for det?!
Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
05. november 2008 - 16:25 #2
Ja men jeg er i tvivl om , om det er proceduren ved et SQL cluster eller blot et windows cluster...
Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
05. november 2008 - 16:28 #3
jeg har ikke selv installeret clusteret og er i tvivl om det er et "rigtig" SQL server Cluster eller blot et windows Cluster hvori sql instances køre som resurse
Avatar billede janus_007 Nybegynder
06. november 2008 - 00:08 #4
Du skal blot logge på den virtuelle server/ node og køre SP, så burde det hele gå automatisk. Du behøver ikke bekymre dig om det er et rigtigt SQL Server Cluster, det styrer clusteradmin for dig.
Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
06. november 2008 - 11:09 #5
takker janus - har lige kørt sp 4 på serveren uden problemer:-)
Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
06. november 2008 - 11:12 #6
lidt problemer med at få fyret de point af til dig janus - du skal vist lige lave et "svar"
Avatar billede janus_007 Nybegynder
06. november 2008 - 23:59 #7
Glad jeg kunne hjælpe :)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
11. december 2008 - 12:14 #8
UG