Avatar billede tif12345 Nybegynder
05. november 2008 - 12:44 Der er 4 kommentarer

Køb af PS3

Hey all,

Jeg står muligvis og skal til at købe en PS3 og kiggede på lidt priser inde på coolshop.dk

http://www.coolshop.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=PS3+Console

Der findes umiddelbart
PlayStation 3 Console 40GB (EU) /PS3
og
PlayStation 3 Console 80GB /PS3

Nu spørger jeg lidt dumt, da jeg vil være 100% sikker.'
Den eneste forskel på disse to, er størrelsen på hdd'en?

Og skulle nogen have kendskab til eventuelle PS3 tilbud pt?
Avatar billede aaberg Nybegynder
05. november 2008 - 12:58 #1
Der er flere forskelle. F.eks. PS2 kompatibilitet.

Se dette link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ps3#Retail_configurations
Avatar billede tif12345 Nybegynder
05. november 2008 - 13:13 #2
Hvad angår de 2 PS3'er jeg skriver, så er der ikke (så vidt jeg kan se) nogen forskel på de konsoller. Ingen af dem er kompatible med PS2'eren.. 80GB'eren går jeg ud fra er (PAL, NTSC)..
Den eneste umiddelbare forskel jeg ser, er at du på 40GB'eren, har nogle flere farvevalg?

Men en 300 kroners forskel i forhold til dobbelt så meget HD plads - det burde vel være 80 GB'eren man smider penge i så?
Avatar billede jokkejensen Novice
05. november 2008 - 13:42 #3
ring og spørg coolshop :) - Det er nok den eneste måde du kan være sikker.

Og jeg håber da ikke den kører pal/ntsc.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2008 - 20:25 #4
aaberg_cc har ret :)