Avatar billede caritetlar Nybegynder
04. november 2008 - 21:49 Der er 7 kommentarer

Antivirus program

Hej
Jeg prøver at instl. antivirus programmet AVg på min PC. Men forgæves, den siger hele tiden at programmet hold op med at fungere under instillation. Og, et problem var skyld i, at programmet hold op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse det her problem? Tak
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 21:55 #1
så det er måske på tide at skifte til det gratis avast. Der er på dansk

du kan prøve det i 60 dage så skal du aktivere det - nøglen kommer via email i løbet af minutter og kopieres og indsættes i program. nøglen gælder i 1 år
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

registrering er her

http://www.avast.com/eng/home-registration.php

Har aldrig oplevet problemer med den, men det kan jo være at dit problem med avg kan løses
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 22:03 #2
http://www.eksperten.dk/spm/837784

Jeg har haft problemer på Vista med at AVG
Avatar billede caritetlar Nybegynder
04. november 2008 - 22:05 #3
Jeg har ikke haft AVG eller AVAST før. Så det kan ikke være det. Det må være måske med Windows sikkerhed. Det ved jeg faktisk ikke.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 22:35 #4
Har du haft Norton installeret?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 22:39 #5
Hvis det er tilfældet skal Norton nemlig fjernes helt og aldeles. Det kan gøres med nedenstående fremgangsmåde. Så vil der evt. være en mulighed for at installere AVG rigtigt

Mht fjernelse af Symantec/Norton:

Afinstaller
* Norton ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ +
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt
punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...

... ellers vil 'rester' drille resten af tiden...
Avatar billede caritetlar Nybegynder
07. november 2008 - 16:32 #6
Hej
Jeg har ikke andre antivirus programmer. Jeg har desværre ikke løst problemmet endnu.
30. november 2008 - 20:07 #7
(Er dette stadig aktuel?)