Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
04. november 2008 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at ligge nogle billeder ind i en flash #2

hej jeg har fået en opgave hvor jeg skal have udskiftet nogle billeder med nogle andre, har sat og rodet med det i lang tid, men uden held. tænkte nok der skulle være en der kunne hjælpe mig med det, FLA filer er som den skal være det er bare billeder der skal udskiftes. Hvis nogle kunne hjælpe med det så vil jeg være lykkelig.

Hvis det er svært skal du nok få lidt for det.
Avatar billede aplosweb Nybegynder
04. november 2008 - 18:18 #1
Hej Casper,

Hvis du endnu ikke har fundet nogen til opgaven, så vil vi gerne tage et kig på den,

Du kan kontakte os på contact@aplosweb.com eller på tlf 36950109 og mobil 50880502

Referencer m.m. på
http://www.aplosweb.com

Med venlig hilsen
Kasper B Christensen
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: +45 36 95 01 09
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
04. november 2008 - 19:12 #2
tak for dit replay, jeg har sendt dig den FLA fil med lidt info til