Avatar billede spazzer Nybegynder
03. november 2008 - 18:14 Der er 1 løsning

Macbook som eksternt drev på pc

Jeg har en Macbook, hvorfra jeg vil kopiere harddisken over på min pc. Jeg har ikke noget netværk mellem de to computere. kan jeg få macbookens harddisk op som harddisk på min pc via firewire kabel, eller netværkskabel?
Avatar billede computerlab Nybegynder
18. november 2008 - 23:36 #1
Ja, de ældre modeller kan man starte i "FireWire Target Disk Mode" ved at holde T knappen nede under boot. Når den viser FireWire logoet på skærmen, kan du forbinde den til din PC.