Avatar billede badazz Novice
01. november 2008 - 01:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rotere Layer i CS2

Hey

Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg får roteret et layer i cs2, nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 11:41 #1
Fra hjælpemenuen

Rotate a layer
From the Layers palette, select the layer you want to rotate.
If anything is currently selected in the image, choose Select > Deselect.
Choose Edit > Transform > Rotate. A box defining the boundaries of the layer (called a bounding box) appears.
Move the pointer outside of the bounding box (the pointer becomes a curved, two-sided arrow), and then drag. Press Shift to constrain the rotation to 15° increments.
When you’re satisfied with the results, press Enter (Windows) or Return (Mac OS), or click the check mark in the options bar. To cancel the rotation, press Esc, or click the Cancel Transform icon on the options bar.
Avatar billede badazz Novice
01. november 2008 - 16:09 #2
lige hvad jeg havde brug for. poster du et svar?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 22:43 #3
Det kommer her