Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
31. oktober 2008 - 20:39 Der er 5 kommentarer

Sort skærm efter windows load screen

Hey..

nu da min lillebror har været inde og pille på min fars nye com, er den total fucked .. Anyways, problemet er at, når man tænder den starter den fint op og det hele.. Man kan se at den loader fint også når windows er færdig med sin loadscreen, altså på vej ind i windows kommer der bare en "lys" sort skærm, men intet billede.. Men kan hører den starter fint op på lyden.

Han siger han er "kommet til at slette VGA-something" under enhedshåndtering..
Nogen der kan hjælpe?

Har prøvet fejlsikret tilstand, + vga tilstand, last known 'good' state and so on
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2008 - 20:52 #1
sort skærm også i fejlsikker tilstand?
Hvis ja, tror jeg desværre der ikke er andet at gøre end at geninstallere styresystemet...
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
31. oktober 2008 - 20:55 #2
Desværre ja..
Men det er det jeg gør nu, har jeg besluttet mig for.. Du kan bare lave et svar ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. november 2008 - 00:10 #3
Hvis der ligger data på computeren, som din far gerne vil have fat i, kan en
geninstallation også gøres som en "Repair" hvor man får et nyt styresystem, uden
at miste sine data. Hvis ikke der er vigtige data, er det selvfølgelig ligemeget.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2008 - 08:28 #4
Du skal have din Vista skive klar, og du skal måske boote op på den, der er flere muligheder forneden. Det hjælper nogen gange at vælge system restore eller complet PC restore.

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://xphelpandsupport.mvps.org/vista_repair_yuor_computer_options.htm&sa=X&oi=translate&resnum=5&ct=result&prev=/search%3Fq%3DDVD%2Breparer%2Bvista%2Bvejledning%26hl%3Dda%26sa%3DG
Avatar billede off-line Nybegynder
13. november 2008 - 23:52 #5
Fandt du ud af noget?