Avatar billede gismo2020 Nybegynder
31. oktober 2008 - 00:36 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Autofigurer skal blive på samme sted!

Hej Eksperter.

Jeg skal lavet 2 streger en lodret og en vandret i mit doc, det går også fint men når jeg så skriver oven over stregerne så rykker det hele sig og når jeg så brevfletter det sammen så rykker den stregerne ned når der kommer 2 linjer, hvordan får jeg låst stregerne så de ikke rykker sammen med teksten?

Ps. har sagt at den skal være bag tekst og gennemsigtig og alt det men kan ikke lige få det til at virke.

På forhånd tak.
Avatar billede lwi Nybegynder
31. oktober 2008 - 07:34 #1
Indsæt dine streger i headeren/footeren i stedet.
Avatar billede gismo2020 Nybegynder
31. oktober 2008 - 09:51 #2
Tak det virker.

Du kan du måske også hurtigt sige mig hvordan jeg får den til at vise datoen på den samme måde som jeg har i det exel dokument som jeg fletter fra.

I Ecel har jeg det at til at stå i mmmåå(mmmyy) men når det kommer over i Word så står der 10/15/2008 og der ville jeg gerne have til at stå Okt 08 eller okt 2008 det er ligegyldigt bare det kun er måned og år.
Avatar billede lwi Nybegynder
31. oktober 2008 - 11:14 #3
du skal i word formatere dit dato felt til MMM yyyy svarende til: DATE  \@ "MMM yyyy"

@ betyder at feltet opdateres
Avatar billede gismo2020 Nybegynder
31. oktober 2008 - 14:55 #4
Ok, hvor gør jeg det hende eller hvor skal jeg skrive \@ "MMM yyyy"
Avatar billede gismo2020 Nybegynder
31. oktober 2008 - 15:03 #5
ps. er det muligt at gøre så den tekst som jeg skriver selv og som altid skal stå på samme sted kan låses så den ikke rykker når det jeg fletter ind flyder 2 linjer og ikke en som måske den forgående linje.

Håber du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede lwi Nybegynder
31. oktober 2008 - 16:06 #6
Hej - er det nødt til at kaste mig over mit arbejde. Synes du skal oprette et nyt spørgsmål med dit dato problem.

- og acceptere mit svar på problemet med dine streger.
Avatar billede gismo2020 Nybegynder
07. november 2008 - 17:25 #7
Så fandt jeg et sted der kunne forklare selv mig det he he så hvis der er nogen der stødet på denne tråd og har det samme problem så kan i måske finde svaret her
http://support.microsoft.com/kb/304387/da

Ellers så skriv så skal jeg se om jeg kan hjælpe.