Avatar billede imadchabab Nybegynder
30. oktober 2008 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Hjælp! kan man gendanne filer efter sletning af partition

Jeg har dummet mig gevaldigt meget da jeg ved geninstallation af windows fik slettet partionen i den forkerte harddisk (den eksternale harddisk).

Kan man overhovedet få den til at virke igen eller gendanne filerne ???? håber at nogen har en god ide.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2008 - 21:44 #1
Avatar billede imadchabab Nybegynder
31. oktober 2008 - 16:05 #2
Tak for hjælpen Helgec. Jeg må lige kigge det igennem og prøve mig frem. Vender tilbage.
Avatar billede imadchabab Nybegynder
05. november 2008 - 20:35 #3
Nu har jeg prøvet mig frem, og har fået alle filer tilbage. Men der er den problem at jeg ikke kan åbne filerne, selvom de viser hvilken program de tilhører, og er rigtige i størrelse.
Det ser ud til at filerne er blevet beskadiget.
Man kan ikke redde dem længere, vel?