Avatar billede robotten Praktikant
30. oktober 2008 - 14:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger rød trådløs mus

Hej

Jeg er på jagt efter en trødløs mus, der er rød.

Jeg har fx fundet denne:
http://saitek.com/uk/prod/m100v.htm
Men kan kun finde den på tyske sider, vil rigtigt gerne om der kunne findes alternativer.

Kan godt finde masser af Notebook mus, der er rød, fx Logitech.

Men det skal være en almindelig størrelse mus, og ikke en mini mus.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. oktober 2008 - 14:43 #1
Med lidt forsigtighed, meget fint sandpapir og rød spray maling kan du selv lave det med et glimrende resultat hvis du er omhyggelig
Avatar billede dude1992 Nybegynder
30. oktober 2008 - 23:24 #2
Du skal dog huske at ved spraymaling er det nok bedst at give den et eller flere lag klar lak for at malingen ikke så let går af.

Jeg kan dog ikke finde en mus der er BÅDE rød og trådløs :( tror simpelthen ikke rigtigt det findes i normal gamer størrelse
Avatar billede robotten Praktikant
31. oktober 2008 - 08:21 #3
Ok. Prøver lige at lade spm. stå åbent lidt endnu.
Avatar billede robotten Praktikant
07. november 2008 - 12:14 #4
Den lader sig ikke sådan finde.
Avatar billede robotten Praktikant
07. november 2008 - 12:14 #5
Tak for hjælpen.