Avatar billede rene_graff Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:06 Der er 8 kommentarer

Top banner til SexStuff.dk søges

Hej eksperter,

Jeg skal have lavet et nyt topbanner til min sex butik, www.sexstuff.dk

Jeg har ingen krav til banneret andet at Størrelsen skal være 1000 pix bred og mellem 120-150 pix. høj.

Jeg er ude efter nogle andre farver end jeg har på siden nu, så hvis i kunne lave et banner med nogle fede farver så retter jeg siden til så det nye banner passer.

Håber der er en der vil hjælpe, er ikke den store graffiker.

Jeg vil give op til 3000 point til den der kommer med et godt banner.

hvis i kan få plads til sloganet "Alt i sex legetøj, lingeri og frække film" så ville det være kanont.

På forhånd mange tak:)

Med velig hilsen
René Graff
Avatar billede expnet Seniormester
30. oktober 2008 - 10:20 #1
Kig lige relger en gang:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§2 stk. 15.
udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:27 #2
min fejl, den havde jeg ikke læst. men så får i 200 points:) men jeg vil nu stadigvæk godt give mere, hvis jeg måtte;)
Avatar billede hoeks Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:44 #3
Hvis der er økonomi i det kan du kontakte mig på rasmus[at]hoeks.dk. Jeg er ikke dyr og du får selvfølgelig et uforpligtende udkast før der kommer økonomi ind i billedet. Skriv også gerne en mail hvis du ønsker at se referencer fra tidligere opgaver.
Avatar billede minus Nybegynder
31. oktober 2008 - 18:10 #4
Du er også velkommen til at kontakte mig, hvis du er villig til at betale for arbejdet.

Mvh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. november 2008 - 17:49 #5
minus og hoeks har ikke svaret på min email så ville høre om der var andre der kunne lave et banner? der er mulighed for en slat penge som tak.
Avatar billede -flow- Nybegynder
15. november 2008 - 20:30 #6
hej jeg kunne evt. godt være interesseret i opgaven, for et beløb..
Har hjemmesiden www.geekmeet.dk (under opbygning indtilvidere, men der er stadig en del at se)..
skriv til mig på mulle_nus@hotmail.com
Avatar billede 4zaken Novice
02. december 2008 - 21:41 #7
ved ikke om du stadig mangler men jeg vil gerne give det et forsøg :)
Ville nok gå over i noget sort og rødligt for at imødekomme din "målgruppe" :)
Men hvis du har brug for et banner stadig, så smid mig en mail på sales@jjeppesen.dk

Mvh
Jesper
Avatar billede Laeborg Nybegynder
04. marts 2009 - 21:51 #8
Jeg ved ikke om du stadig søger et, men hvis du gør, så er jeg sikker på at vi kan finde ud af det, for et mindre beløb.
Du kan kontakte mig på Laeborg@Gmail.com

Mvh
Laeborg