Avatar billede inuka Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Animeret Gif til CMS brug

Jeg har lavet en animeret Gif, der skal bruges i en i forvejen eksisterende CMS. Normalt kan man bare trække filer ind i psd filen, men hvis jeg prøver det med den animerede Gif, opfatter den kun en af rammerne, den tager ikke alle lag med. Nogle bud på hvordan jeg kan løse det problem?
Avatar billede w13 Novice
29. oktober 2008 - 16:35 #1
CMS og PSD-fil? Jeg ser ikke lige sammenhængen. Hvad er det, du vil?
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 19:24 #2
Imageready kan sikkert åbne den.

Vh.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 19:26 #3
eller har du en af de nyere ? ... cs3 tror jeg de fjernede den..
Avatar billede inuka Nybegynder
30. oktober 2008 - 08:45 #4
CMS oploader selv psd filerne som Gif. Derfor vil den ikke være med til en færdig Gif. Men hvis den ikke er lavet til en animeret Gif, følger koderne jo ikke med.
Er det helt kinesisk? :-)
Jeg har lavet den animerede Gif i Image ready CS2, men har også CS3.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
30. oktober 2008 - 12:07 #5
Det er værre end kinesisk - hvad er CMS? Og hvad vil hvad ikke være med til?
Avatar billede inuka Nybegynder
30. oktober 2008 - 15:31 #6
:-)Undskyld mit dårlige kinesiske sprog.

Læs om CMS her: http://da.wikipedia.org/wiki/Content_Management_System
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
30. oktober 2008 - 15:48 #7
Jamen jeg ved skam udemærket godt hvad et CMS er, men jeg har enormt svært ved at se sammenhængen i det du skriver.
Avatar billede inuka Nybegynder
30. oktober 2008 - 16:07 #8
Ja, jeg udtrykker mig klodset. Sorry. Jeg fik også skrevet, at det er CMS der oploader pds filerne som Gif. Det er selvfølgelig forkert forklaret.

Jeg har imellemtiden fået det til, at fungere, ved, at lægge alt i en fil, inden jeg Gif'er.

Så jeg vil gerne have lov til, at lukke spørgsmålet igen.

Er der nogen, der vil have point for jeres tålmodighed med mig? :-)
Avatar billede inuka Nybegynder
04. december 2008 - 16:14 #9
Lukker