Avatar billede oxygen Nybegynder
29. oktober 2008 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

God STØJSVAG køler til gl. P4 2,4Ghz

Hej!

Jeg søger en god og især STØJSVAG køler til gl. P4 2,4Ghz i en socket 478!

Kan du anbefale noget?

De fleste tests og artikler jeg kan finde om det her emne er fra 2004-2005, så jeg er lidt rådvild om de stadig "gælder" - eller der er kommet noget bedree på markedet.

Jeg skal IKKE overclocke - og min vigtigste parameter er STØJ - det skal være så STILLE som overhovedet muligt.

Håber der er nogle der ved, hvad der er det klart bedste køb til sådan en gammel svend. ;-)
Det skal måske siges, at jeg ikke er vild med at bore huller i bundkortet eller lign., så let montering vil også være en stor fordel.. :-)

Eksempel:
Her er nogle anbefalinger, men listen ser ikke ud til at være opdateret i lang tid:
http://www.stillepc.dk/anbefalinger/anbe...
- Scythe Ninja kan slet ikke findes på edbpriser, ud over i en mini-version.
Dog har jeg fundet en Nina 2 på http://vcore.dk/shop/scythe-scnj-2000-ni...
Findes der bedre bud?
Avatar billede oxygen Nybegynder
03. november 2008 - 08:13 #2
Øv.