Avatar billede hulefanden Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:40 Der er 9 kommentarer

Mistede billeder på SD-kort

Hej.

Mit problemer som følger; jeg har været på studietur i London, og jeg har her fået taget en masse billeder som jeg IKKE må miste.

De er alle samlet på et SD kort, men nu er det som om at lidt under halvdelen af billederne er forsvundet ud i ingenting, og jeg ved ikke hvorfor.

Jeg har brugt et program til at prøve at finde dem, men jeg har aldrig prøvet det før og det var et dårligt trial program. Den begyndte at tænke virkelig langsomt, og undersøge specielt omkring 52% hvilket ligger godt i tråd med at jeg mangler under halvdelen.

Jeg håber der er en eller flere med et tip der kan rede min dag, på forhånd tak.

PS. Jeg er ny her, men jeg kan forstå at jeg kan give points - jeg giver selvfølgelig alt hvad jeg kan, TAK!
Avatar billede perj Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:49 #1
Avatar billede rebecca Novice
29. oktober 2008 - 00:27 #2
Prøv dette>>>  http://www.pcinspector.de/download_all.htm?language=1 det er freeware og funker rigtigt godt
Avatar billede hulefanden Nybegynder
29. oktober 2008 - 06:51 #3
PC Inspector fandt kun meget få billeder og ingen af dem jeg havde mistet.

Når kortet sidder i pc'en oplyser den at det er 2 gb stort kort, som det også er, og den siger også hukommelseskort fuld når det sidder i kameraret, men billederne er bare væk, man alligevel er de der jo når den siger sådan.

Hvad gør jeg?
Avatar billede daphne Novice
30. oktober 2008 - 09:02 #4
Avatar billede hulefanden Nybegynder
30. oktober 2008 - 22:57 #5
Den siger "404 fejl, fil ikke fundet."
Avatar billede daphne Novice
31. oktober 2008 - 11:19 #6
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. november 2008 - 10:54 #7
Avatar billede titanic Nybegynder
17. december 2008 - 00:27 #8
Hos fotocare, kan man få udleveret et program GRATIS til at rede dine billeder..
Avatar billede daphne Novice
17. december 2008 - 08:28 #9
Har du mon forsøgt med nogen af de efterfølgende muligheder ??

Med venlige hilsner
Gitte Daphne