Avatar billede cab-dk Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:37 Der er 6 kommentarer

Backup af mails i Microsoft outlook ( ikke express )

Min erhvervscomputer skal til reparation i næste uge. Jeg skal lave en backup på mine data inden jeg afleverer den.

Til dette bruger jeg NTI Backup. MEN hvordan får jeg den til at lave backup af mine mails og kontakter i Outlook.

Jeg kunne godt bruge en guide til hvordan man trin for trin får den til at lave backup af dette. - Og lige så vigtigt, hvordan man får lagt det backup'ede ind på mailen igen.

På forhånd tak
Avatar billede jcr Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:52 #1
Du tager simpelthen og kopierer din pts.fil samt din mailbox over på et andet drev. Det tager under 1 minut.
Avatar billede jcr Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:53 #2
pts.fil = pst.fil
Avatar billede cab-dk Nybegynder
28. oktober 2008 - 23:16 #3
Aha.. pst filen finder jeg hvor?
Kopiere mailboxen... hvordan gør jeg det?
Avatar billede jcr Nybegynder
28. oktober 2008 - 23:42 #4
Hvis du bruger outlook 2003: filer - datafilstyring - åben mappen og kopiere derfra.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2008 - 23:43 #5
På denne sti: (Husk at visning af skjulte filer og mapper skal være slået til)
C:\Document and settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

finder du en fil, som hedder: Outlook.pst
Avatar billede jcr Nybegynder
29. oktober 2008 - 06:59 #6
Den henvisning vejmand forklarer dig er i princippet den samme som den jeg angiver, blot meget mere besværlig da du skal ind i mappeindstillinger og rette til.