Avatar billede nicoolai Nybegynder
28. oktober 2008 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3 Kolonne DIV

Hej Eksperter

Jeg skal lave et css layout som består af 3 kolonner.
En venstre, center og en højre kolonne.
Centerkolonnen skal have en bredde på 992px og skal være centreret.
Venstrekolonne skal udfylde hullet mellem browservindueets venstre kant og center DIV.
Højrekolonne skal udfylde hullet mellem browservindueets højre kant og center DIV.
dvs. Center har fast bredde, venstre og højre har flydende bredde.
Højden skal bare passe til indholdet.

håber i kan hjælpe.
På forhånd tak
/nicoolai
Avatar billede zips Juniormester
28. oktober 2008 - 20:23 #1
Prøv at kikke på denne artikel http://www.alistapart.com/articles/multicolumnlayouts og se om ikke du kan lave det selv :)
Avatar billede nicoolai Nybegynder
28. oktober 2008 - 21:33 #2
Undkyld at jeg har spildt din tid. Jeg fandt min egen løsning. En center div på width: 992px og en højre og en venstre på hver width: 50%. Så satte jeg en margin-left: -496px på den venstre og margin-right: -495px på den højre. Så virkede det.

/nicoolai
Avatar billede zips Juniormester
28. oktober 2008 - 21:57 #3
Hvis du hentyder til min tid, så er den ikke spildt.... at du selv har lavet det, er jo netop det bedste ved det hele :)
Avatar billede nicoolai Nybegynder
28. oktober 2008 - 22:07 #4
Det har du jo selvfølgelig ret i :-)