Avatar billede lotte48 Nybegynder
27. juni 2001 - 15:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Job børs / regnskab-edb

Mit firma skal lukkes, så jeg skal desværre finde et nyt job inden for regnskab med superbruger erfaring i gængse brugerprogrammer.

Hvor finder jeg de bedste jobbørser på nettet og hvilke erfaringer har I mht. hvordan man kan opbygge sit CV, for at det giver respons.

Med andre ord, ønsker jeg hjælp til at finde et GODT stabilt job via nettet??
Får jeg god informativ hjælp - så vil jeg være parat til at give yderligere points.

/lotte
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
15. juli 2001 - 14:18 #2
Brug jobline.dk - min far fandt et job der alla hvad du søger