Avatar billede doping Nybegynder
26. oktober 2008 - 16:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook lukker ned, Når jeg vil tilføje ny aftale i kalender.

Når jeg vil tilføje en ny aftale i Outlook 2007, på ikonet ny aftale så når jeg trykker på ikonet lukker outlook ned. Det samme sker hvis jeg højreklikker i kalenderen, eller acceptere en på mindelse.
Ellers er der ingen problemer i outlook.
Jeg har kørt Office diagnosticering uden held.
Jeg har geninstalleret outlook uden held.

Jeg kan dog hvis jeg gentágne gange prøver til sidst efter mange mange forsøg få det til at virke.

Jeg synkronisere min outlook med outlook mobile på min mobil telefon HTC touch diamond. Der kommer også en fejl på.
Active sync. registrerede et problem på PC'en supportkode 0x86000108. Jeg ved ikke om dette hænger sammen, men jeg valgte at skrive det med.

Håber at der er nogen der kan hjælpe for det er faktisk meget irriterende
Avatar billede kim Nybegynder
26. oktober 2008 - 17:13 #1
Prøv at slette din windows profil
Avatar billede doping Nybegynder
07. januar 2014 - 07:44 #2
tak