Avatar billede regnfrakker Nybegynder
26. oktober 2008 - 14:26 Der er 6 kommentarer

Kan ikke finde mine enheder

Hey alle.

når jeg trykker på Denne computer plejer jeg at kunne se de forskellige enheder der er integreret i computeren jeg har, men nu er der forsvundet nogle, bla. den til mit menorycard til min telefon.
hvordan kan jeg få dem igen ??
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
26. oktober 2008 - 14:27 #1
Det står somregelt under Enheder til flybare medier. men nu er der intet.
kan kun se mit harddiskdrev.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. oktober 2008 - 06:53 #2
Er det XP, Vista eller linux?
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
28. oktober 2008 - 19:17 #3
det er XP
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2008 - 06:39 #4
Gå ind og lav en systemgendannelse til før problemet opstod, gå i start, alle programmer, tilbehør, systemværktøjer, systemgendannelse og vælg et tidspunkt før problemet opstod.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:23 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
03. december 2008 - 19:21 #6
ja ok. det virked ik