Avatar billede cronqvist Nybegynder
25. oktober 2008 - 19:24 Der er 1 løsning

Authentication cookie kan ikke læses

Jeg har et underligt problem med at mit site ikke kan læse Authentication cookien. Jeg benytter standard ASP.NET Membership og har en "Husk mig" markering på login formen. Når jeg logger ind og vælger "Husk mig" oprettes cookien og den bliver sat til at udløbe efter et år. Men når jeg dagen efter browser mig frem til siden, så præsenteres jeg for login formen, istedet for automatisk at blive logget på.

Cookien er dog stadig på min maskine, men sitet vil åbenbart ikke læse den, hvilket jeg er meget uforstående overfor. Det er som om sitet tror den er udløbet på trods af at den rent faktisk ikke er det.

Nedenstående et udsnit fra web.config'en.

<authentication mode="Forms">
  <forms name="Auth" loginUrl="login.aspx"  timeout="525600" />
</authentication>
<authorization>
  <deny users="?"/>
</authorization>

Underligt nok har jeg ikke dette problem på min egen private web server. Problemet opstår kun når sitet afvikles fra webhotellet aspnethotel.dk, der hoster mit site.

Nogen ide til hvad problemet kan skyldes?
Avatar billede cronqvist Nybegynder
14. oktober 2010 - 10:21 #1
Opsæt hos webhotel blev ændret og så virkede det.