Avatar billede dunkz Nybegynder
25. oktober 2008 - 18:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VOB/MPG til M2V og AC3

Hey alle..

Jeg har nogle MKV filer, som jeg gerne vil have lavet til dvd, så de kan afspilles på min ps3..

Til den opgave har jeg fundet MKV2VOB, som kan lave MKV filen til VOB eller MPG.

Mit spørgsmål er så, at nu vil jeg nu gerne tilføje menuer og undertekster til VOB eller MPG filen og det kræver så et DVD Author program.
Til det formål har jeg fundet DVDMaestro, men det kræver at filen er en M2V og AC3 fil.

Hvordan laver jeg VOB/MPG om til M2V og AC3 ??

Mvh DunkZ
25. oktober 2008 - 22:07 #1
Avatar billede dunkz Nybegynder
27. oktober 2008 - 00:58 #2
Fandt selv frem til noget som evt kan bruges..

http://forum.videohelp.com/topic224833.html

Og tak for linket karise larry.
Syntes dog ikke lige, at der er noget som kan klare opgaven, af hvad jeg kan se..