Avatar billede atomicjoker Nybegynder
25. oktober 2008 - 08:58 Der er 1 løsning

sli problem med xfx8500gt i vista 64bit

Jeg har et problem med at få sli til at virke i vista 64bit.
Når jeg trykker på enable sli technology kommer der en popup der skriver "To switch to sli multi-gpu rendering mode, some applications need to be closed. Would you like to close those applications now?. og når jeg trykker yes, blinker skærmen og så kommer bsod med at nvlddmkm.sys stoppede med at svare, har prøvet flere forskellige grafik drivere med samme resultat. når jeg kører xp og vista 32bit virker sli uden problemer. håber nogen kan hjælpe, Mine specs
Mobo:P5N-E SLI
CPU :Core 2 Quad Q9300
Ram :Kingston Hyperx 2x2048mb dual channel DDR2 800
GPU :2x XFX 8500GT
PSU :Coolermaster Real Power M700
Avatar billede atomicjoker Nybegynder
14. november 2008 - 23:45 #1
Har valgt xp64bit i stedet...