Avatar billede troelsskov Nybegynder
24. oktober 2008 - 20:15 Der er 1 kommentar

kan ikke finde min lan forbindelse

Hej :)
jeg har formateret min bærbar fra vista til xp, og mit trådløse det virker perfekt. Men jeg kan ikke finde min lan forbindelse :s det er en toshiba P100
håber i kan hjælpe
mhv Troelz
Avatar billede osigaard Nybegynder
26. oktober 2008 - 06:44 #1
Er alle drivere installeret.
Start med Chioset drivere og LAN drivere.
Drivere kan findes på producentens hjemmeside
http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?LNG=19&service=ND
Du må ikke forvente at XP selv har/finder driverne til en computer der er født med Vista!