Avatar billede jan9530 Nybegynder
23. oktober 2008 - 22:50 Der er 3 kommentarer

Hvor finder jeg filen igen??

Hej

Jeg har åbnet en fil (word) direkte fra hotmail. Jeg har derefter skrevet i filen, og har løbende gemt ved at trykke på "gem". Jeg har desværre ikke fået "gemt som". Efter jeg er færdig lukker jeg ned for programmet - hvor finder jeg filen igen?  Jeg kan ikke umiddelbart finde den nogen steder på harddisken. Kan det passe, at den bare forsvinder, hvis jeg ikke har gemt som? Den brokkede sig jo ikke, når jeg sagde "gem".
23. oktober 2008 - 22:54 #1
Hvis du gemmer på den nævnte måde gemmes filen i mappen 'Temporary Internet Files' uden garanti for at den ikke slettes automatisk når du lukker browseren.

Vises filen ikke nederst i menuen Filer?

Prøv at bruge Windows' søgefunktion, for at søge efter filen. Vær forberedt på at der ikke er store chancer for at finde filen.
23. oktober 2008 - 22:57 #2
(Hvis du bruger [søg] så vælg også skjulte mapper/filer + systemmapper/filer...)
Avatar billede jan9530 Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:07 #3
Nej, filen vises ikke som et af de sidst anvendte dokumenter. Der er helt tomt. Office programmet er helt nyinstalleret.

Jeg har også forsøgt at søge, hvor den viser skjulte filer. Den er desværre nok tabt :-(