Avatar billede hlj Nybegynder
27. juni 2001 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Editbox ActiveX komponent

Er der nogen der har, kan lave eller kan finde en ordenlig editbox komponent som activex.
Avatar billede jimse Nybegynder
27. juni 2001 - 14:04 #1
Prøv om du kan finde noget du kan bruge her:
http://www.planet-source-code.com/xq/ASP/lngWId.1/qx/vb/default.htm
Avatar billede hlj Nybegynder
27. juni 2001 - 14:42 #2
jimse>> Jeg fandt en Custom Editbox kode, men jeg har ikke en VB compiler. Jeg har kun brug for en færdig ocx.
Kan du evt. kompilere den for mig ?
Avatar billede jimse Nybegynder
27. juni 2001 - 14:56 #3
Jeg skal se hvad jeg kan gøre, men det kan ikke blive lige nu, fordi jeg ikke har de rigtige programmer på denne mask.

Det kan være jeg får tid i aften, så er jeg på min hjemmepc.

Send den du tænker på til jimkat@mail.tele.dk
så vender jeg tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede hlj Nybegynder
28. juni 2001 - 13:23 #4
Tak, den virker.
Avatar billede hlj Nybegynder
28. juni 2001 - 13:24 #5
Indlæg venligst et svar
Avatar billede jimse Nybegynder
28. juni 2001 - 13:34 #6
Tak for det.

Jeg måtte en omvej, fordi min pc\'er havde været nede, så jeg måtte først lige installere vb igen.

Held og lykke med det.