Avatar billede hhrt Nybegynder
22. oktober 2008 - 21:54 Der er 2 kommentarer

Adresser på kuverter

Jeg har 80 adresser jeg skal have ud på kuverter. Jeg har en csv fil i excel med kolonner (navn adresser postnummer by etc) Jeg vil så køre data over i OUTLOOK adressekartotek, da WORD henter data derfra - men jeg kan simpelthen ikke importere data over i OUTLOOK akdresse kartotek, da jeg får en fejlmeddelse om at oversætteren ikke kan finde filen eller at filen er beskadiget. Nu har jeg prøvet på 3 forskellige sæt OFFICE (min stationære, min egen bærbare og min arbejds bærbare og det er det samme hele vejen rundt, så det er ikke en program fejl. Hvad gør jeg forkert - jeg vil simpelthen ikke sidde og skrive 80 kuverter i hånden...HJÆLP PLEASE.

Jeg er nået så langt som til at forbinde, men jeg får bare en streng med navn,adresse,postnumer etc og dem kan jeg ikke skille ad for at vise hvad for et felt der skal hvorhen...
22. oktober 2008 - 22:48 #1
Ingen grund til at flytte data til Outlook - brug brevfeltningsfunktionen i Word - her er en af mulighederne netop at udskrive på konvolutter.

Hvilken version af Word anvender du?
Avatar billede hhrt Nybegynder
24. oktober 2008 - 19:23 #2
Jeg bruger word version 2000.